Obowiązek informacyjny Administratora
Informacja o Administratorze:
Dane przetwarzane są przez Grzegorza Mikulskiego, prowadzącego działalność pod firmą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MIKULSCY SP. Z O. O. z siedzibą w Woli Rębkowskiej (08-410) przy ul. Krótkiej 13 (dalej jako Administrator/Firma). Kontakt z Administratorem możliwy jest pod wskazanym adresem oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej biuro@igmikulscy.pl.
Czyje dane przetwarzamy - Informacje o celach, podstawach prawnych oraz okresie przetwarzania danych:
Klientów
Jeżeli są Państwo naszym klientem, to Państwa dane przetwarzane są w celu dostarczania produktów i usług oferowanych przez naszą firmę. Państwa dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy sprzedaży oraz dochodzenia i obrony przed roszczeniami z niej wynikającymi (do czasu upływu terminu przedawnienia), a w odniesieniu do faktur i innych dokumentów księgowych, tak długo jak wynika to z przepisów prawa. Zgodnie z aktualnym stanem prawnym - pięć pełnych lat.Osób kontaktujących się z Firmą
Jeżeli są Państwo zainteresowani naszą ofertą lub współpracą i kontaktowali się Państwo z nami w tej sprawie, np. za pośrednictwem poczty elektronicznej, to Państwa dane przetwarzane są na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu Administratora, przez okres archiwizacji prowadzonej korespondencji i udzielanych odpowiedzi (gdy nie jest to związane z zawartymi umowami sprzedaży), tj. przez okres nie dłuższy niż 3 lata od momentu pozyskania danych.Kontrahentów (osób fizycznych i przedsiębiorców)
Jeżeli są Państwo naszym kontrahentem i doszło do zawarcia umowy to Państwa dane przetwarzane są w celu realizacji tej umowy, a także w celu wywiązania się z obowiązków prawnych (np. z ustawy o rachunkowości). Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest zawarcie i wykonanie umowy oraz przepisy prawa. Państwa dane będą przetwarzane przez okres trwania umowy oraz dochodzenia i obrony przed roszczeniami z niej wynikającymi (do czasu upływu terminu przedawnienia), a w odniesieniu do faktur i innych dokumentów księgowych, tak długo jak wynika to z przepisów prawa. Zgodnie z aktualnym stanem prawnym przez okres 5 pełnych lat.Dane o kandydatach do pracy
Jeżeli aplikują Państwo o pracę to Państwa dane przetwarzane są w celu rekrutacji pracowników, na podstawie Państwa zgody przez czas prowadzenia rekrutacji.Dane o pracownikach i zleceniobiorcach
Jeżeli są Państwo naszym pracownikiem lub zleceniobiorcą to Państwa dane przetwarzane są w celu realizacji zatrudnienia, na podstawie przepisów prawa (np. Kodeks Pracy) lub na podstawie zawartej umowy. Okres przechowywania danych określają przepisy prawa.Osób znajdujących się na obszarze objętym monitoringiem
Dane te Firma przetwarza w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia, na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu Administratora. W przypadku pracowników na podstawie przepisów Kodeksu Pracy. Dane przechowane są nie dłużej niż przez okres jednego miesiąca.Inne dane przetwarzane w Firmie w celu realizacji umów o współpracy
W Firmie mogą być także przetwarzane inne dane, jedynie na podstawie zawartych umów o współpracy. Wówczas Firma, jako podmiot przetwarzający, przetwarza pozyskane w celu realizacji umów dane tylko i wyłącznie w celach, zakresach i przez czas określony w tych umowach.Odbiorcy danych
Dane mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
- podmiotom świadczącym w imieniu i na rzecz Administratora usługi niezbędne do realizacji wyżej wymienionych celów przetwarzania, w szczególności w zakresie usług teleinformatycznych, księgowych, kadrowo-płacowych, a także swoim dostawcom,
- operatorom pocztowym i firmom kurierskim,
- podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
Realizacja praw osób których dane dotyczą
Każda osoba posiada prawo dostępu do swoich danych, uzyskania kopii tych danych, modyfikacji i poprawienia swoich danych, usunięcia swoich danych, o ile obowiązujące przepisy nie będą się temu sprzeciwiały, sprzeciwu wobec nie podlegania automatycznym decyzjom opartym na profilowaniu, sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania zgody), przeniesienia danych do innego administratora, w przypadku, gdy dane przetwarzane są na podstawie zgody albo zawartej umowy. Możliwość realizacji wyżej wymienionych uprawnień uzależniona jest podstawy prawnej przetwarzania danych. Żądanie realizacji swoich praw można złożyć listownie na adres siedziby Administratora lub na adres poczty elektronicznej biuro@igmikulscy.pl. W celu sprawnej realizacji wyżej wymienionych uprawnień prosimy o zamieszczanie we wniosku następujących kategorii informacji:
- danych identyfikujących wnioskodawcę (imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu),
- uzasadnienia wniosku,
- innych dodatkowych informacji, które umożliwią identyfikację osoby w zasobach danych przetwarzanych w Firmie,
- sposobu odbioru danych.